Είσαι κάτοχος eshop;
Πιστοποίησε το.

Είναι θέμα εμπιστοσύνης!

Τι είναι η πιστοποίηση trustonline™

To TrustOnline είναι ένα trustmark για online καταστήματα.
Ένα σήμα εμπιστοσύνης που βεβαιώνει τους καταναλωτές που επισκέπτονται το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα ότι τηρεί τη νομοθεσία και τις βέλτιστες πρακτικές ούτως ώστε να απολαμβάνουν ασφαλείς αγορές.
Η απόκτηση του σήματος εμπιστοσύνης trustmark πιστοποιεί ότι το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα συμμορφώνεται πλήρως προς την ευρωπαϊκή νομοθεσία και δεοντολογία που διέπουν τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου.
Το ασφαλές περιβάλλον λειτουργίας του ηλεκτρονικού καταστήματος καθώς και η διαφάνεια όλων των συναλλαγών είναι από τους βασικούς λόγους που οδήγησαν στην δημιουργία του πιστοποιητικού TrustOnline.
To σήμα εμπιστοσύνης TrustOnline δημιουργήθηκε υπό την αιγίδα της ΕΠΑΜ και της ΕΜΟΤΑ (European Trade Multichannel Trade Association). Κάθε χώρα της Ευρωπαϊκής ένωσης έχει μεριμνήσει για την δημιουργία του αντίστοιχου πιστοποιητιού ώστε κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα που λειτουργεί με έδρα μέσα στην Ευρώπη να ακολουθεί κοινούς κανόνες.
Ένα πιστοποιημένο eshop αυξάνει την εμπιστοσύνη των επισκεπτών.
Μεγαλύτερη εμπιστοσύνη σημαίνει περισσότεροι ευχαριστημένοι πελάτες!

Τί σου προσφέρει

H πιστοποίηση TrustOnline αυξάνει την εμπιστοσύνη των πελατών σου αλλά και των υποψήφιων πελατών σου με άμεσο αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων.
Αυξάνει την "καλή σου" φήμη και σε κατατάσσει ανάμεσα στα μεγαλύτερα και πιο αξιόπιστα ηλεκτρονικά καταστήματα σε όλη την Ευρώπη δίνοντάς του νέα ώθηση και ανοίγοντάς σου νέους επαγγελματικούς ορίζοντες.

Το κατάστημά σου χρησιμοποιεί πλέον το λογότυπο του πιστοποιητικού το οποίο παραπέμπει σε ειδικό σύνδεσμο με την πιστοποίηση.

Επίσης το κατάστημά σου χρησιμοποιεί το λογότυπο του Ευρωπαϊκού οργανισμού EMOTA με την ένδειξη "EUROPEAN TRUSTMARK". Ως αποτέλεσμα της πιστοποίησης, είναι και η καταχώρηση του καταστήματός σου στο επίσημο Ελληνικό website του trustonline.gr αλλά ταυτόχρονα και στο επίσημο European website του EMOTA ανάμεσα στα πιστοποιημένα καταστήματα όλης της Ευρώπης, ταξινομημένα ανά χώρα.

Επιπλέον σου προσφέρει το μοναδικό προνόμοιο της ΔΩΡΕΑΝ Εγγραφής σου στην ΕΠΑΜ, η οποία σου παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη σε νομικά θέματα, θέματα αγοράς, έρευνας, μεσολάβησης προς τις αρχές, συνέδριας, ενημερωτικά newsletters κ.α. (Αρχικής Αξίας 200€)
Επεκτάσου στην ευρωπαϊκή αγορά με ανταγωνιστικό προνόμιο.
Αύξησε τις πωλήσεις σου!

Πως το αποκτώ;

Η απόδοση του σήματος TrustOnline και EUROPEAN TRUSTMARK δίδεται ηλεκτρονικά σε καταστήματα που περνούν συγκεκριμένη αξιολόγηση με αυστηρά κριτήρια.
Εάν το κατάστημά σου, δεν πληρεί όλες οι προδιαγραφές , τότε εξειδικευμένος συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει μαζί σου για να σου δώσει υποδείξεις και κατευθύνσεις για να διορθώσεις συγκεκριμένα σημεία στο eshop σου προκειμένου να μπορέσει να πιστοποιηθεί.
Μάθε περισσότερα καθώς και όλες τις προδιαγραφές από την επισημη σελίδα του πιστοποιητικού trustonline.gr

Πόσο κοστίζει;

Το κόστος πιστοποίησης  διαχωρίζεται σε ένα αρχικό κόστος  (set up fee) 50€ που χρεώνεται μια φορά και για κάθε επιχείρηση, ανεξαρτήτου αριθμό καταστημάτων, και σε ετήσιο κόστος ανά κατάστημα.
Ειδικά για το 2ο και το 3ο κατάστημα της ίδιας επιχείρησης  το κόστος διαφοροποιείται σύμφωνα με τον παρακάτω τιμοκατάλογο.

Κόστος πιστοποίησης:

Για το 1ο κατάστημα: €250 -15% έκπτωση = €212.5
Για το 2ο κατάστημα: €200 -15% έκπτωση = €170
Για το 3ο κατάστημα: €150 -15% έκπτωση = €127,5
Για περισσότερα των 3 καταστημάτων: Δωρεάν!
Σημ.: Η  πιστοποίηση δίδεται για ένα έτος και σε κάθε ετήσια ανανέωση, η επιχείρηση  επαναξιολογείται.
Απόκτησε το πιστοποιητικό "εμπιστοσύνης" και ένας εξειδικευμένος συνεργάτης μας θα σε βοηθήσει να ολοκληρώσεις όλες τις διαδικασίες διεκπαιρέωσης του πιστοποιητικού!
Στην παραγγελία σου μην ξεχάσεις να γράψεις στο πεδίο κουπόνι την λέξη "mytrust" για να κερδίσεις την έκπτωση!
Μάθε περισσότερα για τους φορείς:
  • Η Ευρωπαϊκή Ένωση Πολυκαναλικών Πωλήσεων και Ηλεκτρονικού Εμπορίου, EMOTA, καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων τα οποία είναι πολύ σημαντικά για το ηλεκτρονικό εμπόριο, και με  επίκεντρο την εξάλειψη των εμποδίων και τη διευκόλυνση  για τις διασυνοριακές πωλήσεις. Σε επίπεδο ΕΕ, η EMOTA διαχειρίζεται την εναρμόνιση των κανόνων αυτορρύθμισης ή ακόμα και την από κοινού ρύθμιση  για τους κώδικες βέλτιστων πρακτικών και διασφαλίζει τη συνοχή κατά την εφαρμογή τους,  με στόχο την εξασφάλιση υψηλού επιπέδου ποιότητας υπηρεσιών στην αγορά.
    EMOTA Καίρια θέματα:
    Η άρση των εμποδίων στις διασυνοριακές συναλλαγές στην Ευρώπη
    Θέματα δικαίου της Ευρωπαϊκής σύμβασης
    Τα θέματα της προστασίας των καταναλωτών / εμπιστοσύνη στις ηλεκτρονικές  επιχειρήσεις
    Απόρρητο και προστασία των δεδομένων
    Διασφάλιση της αγοράς ως προς τις ηλεκτρονικές  πληρωμές
    Λειτουργικότητα των αγορών σχετικά με τις παραδόσεις
    Θέματα ανταγωνισμού, που είναι βασικό θέμα ανησυχίας  στον τομέα πώλησης εξ αποστάσεως
    Η αυτορύθμιση ως μέθοδος για την αύξηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο
    EMOTA Βασικά ζητήματα πολιτικής:
    Πρόταση για ένα κοινό ευρωπαϊκό δίκαιο πωλήσεων
    Πρόταση οδηγίας για τις υπηρεσίες πληρωμών και ανταλλαγής κανονισμού τελών
    Πρόταση Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων
    Ανακοίνωση σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο και το Σχέδιο Δράσης
    Κανονισμού για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών
    Οδηγία για την Εναλλακτική Επίλυση Διαφορών
    Αναθεώρηση της οδηγίας για τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές
    http://emota.eu
  • O σκοπός της Ελληνικής Ένωσης Επιχειρήσεων Πωλήσεων από Απόσταση και Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ΕΠΑΜ, είναι η προώθηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων και των πωλήσεων από απόσταση εν γένει, υποστηρίζοντας τα Μέλη της στην επιχειρηματική τους δράση και θέτοντας τις νόμιμες βάσεις για την αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών προς τους καταναλωτές. Πιο συγκεκριμένα οι στόχοι της είναι:
    1. Η κατοχύρωση και δημόσια αποδοχή του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και των Πωλήσεων από Απόσταση και η δημιουργία και προάσπιση της θετικής εικόνας αυτών στο καταναλωτικό κοινό.
    2. Η εκπροσώπηση των μελών έναντι κάθε δημόσιας αρχής και η προάσπιση των νομίμων συμφερόντων τους.
    3. Η δημιουργία δεσμευτικού για τα μέλη Κώδικα Δεοντολογίας των Ηλεκτρονικών Πωλήσεων και των πωλήσεων από Απόσταση και η τήρηση του μέσω της Επιτροπής Δεοντολογίας.
    4. Η προσπάθεια αναβαθμίσεως της ποιότητας των προσφερομένων υπηρεσιών από τα μέλη προς τους καταναλωτές αλλά και των λαμβανομένων υπηρεσιών από Υπηρεσίες του δημοσίου (ΔΕΚΟ κλπ) ή ιδιωτικού ( couriers κλπ) τομέα.
    5. Η ανάπτυξη και διεύρυνση των σχέσεων μεταξύ των μελών σε εθνικό και διεθνές επίπεδο και η συμμετοχή σε ελληνικά ή ευρωπαϊκά όργανα προστασίας και προωθήσεως των συμφερόντων του κλάδου.
    6. Η συμμετοχή και συνεργασία με τη Διοίκηση στην επεξεργασία του νομικού πλαισίου που ισχύει στην αγορά από απόσταση καθώς και η σωστή εισαγωγή της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας στην εσωτερική έννομη τάξη για την αποδοτική λειτουργία της αγοράς
    http://enepam.gr